H μοτοσυκλέτα που δεν χρειάζεται κράνος | okoursaros

H μοτοσυκλέτα που δεν χρειάζεται κράνος

Μοιράσου το άρθρο:

Η αρχή έγινε στις 7 του περασμένου Μάρτη, στη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυση της BMW.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας Vision Next 100, o όμιλος BMW παρουσίασε στο Μόναχο το αυτοκίνητο που θα οδηγούμε σε 30-40 χρόνια από τώρα. Ακολούθησαν παρουσιάσεις αντίστοιχων μοντέλων τις άλλες εταιρείες του ομίλου, τη Mini και τη Rolls-Royce τον Ιούνιο στο Λονδίνο. Και τώρα ήρθε η σειρά της BMW Motorrad να κλείσει την εκστρατεία παρουσιάζοντας πριν από λίγες ώρες τη μοτοσυκλέτα του μέλλοντος στο Λος Άντζελες.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δεν πέφτει ποτέ – παραμένει όρθια τόσο εν κινήσει όσο και σταματημένη. Και τόσο έξυπνη, που τα συστήματα υποστήριξής της δεν θα έχουν μόνο προνοητικό και συμβουλευτικό ρόλο όταν απαιτείται κάποια ενέργεια από τον αναβάτη, αλλά και παρεμβατικό, προκειμένου να εξασφαλίζεται η σωματική του ακεραιότητα. Το κράνος, που πλέον θεωρείται άχρηστο, αντικαθίσταται από το Visor, μία έξυπνη ζελατίνα που επεκτείνει το πεδίο ορατότητας του αναβάτη και στην οποία προβάλλονται πληροφορίες όταν είναι απαραίτητο. Ο έλεγχος των εντολών στο Visor γίνεται με το βλέμμα του αναβάτη.

Πρόκειται στην ουσία για τη δίτροχη εκδοχή των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό που περιμένουμε να δούμε στους δρόμους από το 2040 και μετά. Ο σκελετός της μοτοσυκλέτας δεν έχει καμία σχέση με τις σημερινές κατασκευές. Είναι ελαστικός και μεταβάλλεται ολόκληρος με το στρίψιμο του τιμονιού, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος πτώσης ούτε σε χαμηλές, ούτε σε υψηλές ταχύτητες.

Ωστόσο, σε ένα τόσο φουτουριστικό μοντέλο υπάρχουν και ρετρό στοιχεία. Το μαύρο, τριγωνικό τμήμα του πλαισίου παραπέμπει στην πρώτη μοτοσυκλέτα της BMW Motorrad, την R32 που κατασκευάστηκε το 1923. To ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα, που στο σχήμα θυμίζει τον παραδοσιακό boxer, με τη διαφορά ότι παράγει μηδενικούς ρύπους. Φυσικά, η μοτοσυκλέτα δεν θα χρησιμοποιεί βενζίνη αλλά άλλη πηγή ενέργειας, που είναι πολύ νωρίς για να καθοριστεί – άλλωστε μιλάμε για concept μοτοσυκλέτα, που λίγοι από όσους διαβάζουν αυτές τις γραμμές θα προλάβουν να οδηγήσουν. Όπως σχολιάζει ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Edgar Heinrich, «συνήθως, όταν σχεδιάζουμε μια μοτοσυκλέτα κοιτάμε δέκα χρόνια μπροστά. Σε αυτή την περίπτωση πήγαμε πολύ πιο μακριά στο μέλλον, και βρήκαμε… κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες προοπτικές».

p90238690_highres_bmw-motorrad-vision p90238692_highres_bmw-motorrad-vision p90238694_highres_bmw-motorrad-vision p90238696_highres_bmw-motorrad-vision p90238716_highres_bmw-motorrad-vision p90238718_highres_bmw-motorrad-vision p90238706_highres_bmw-motorrad-vision p90238711_highres_bmw-motorrad-vision p90238699_highres_bmw-motorrad-vision

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

shares