Βίντεο σοκ: Εχασε τις αισθήσεις του από υπερβολική δόση - Μάχη της συντρόφου να τον σώσει [βίντεο] | okoursaros

Βίντεο σοκ: Εχασε τις αισθήσεις του από υπερβολική δόση – Μάχη της συντρόφου να τον σώσει [βίντεο]

Μοιράσου το άρθρο:

Την απέλπιδα προσπάθεια να επαναφέρει στη ζωή τον ναρκομανή φίλο της, κατέγραψε με την κάμερα κινητού ένας περαστικός.

Ο άνδρας, του οποίου το βίντεο έγινε viral, μπήκε στην διαδικασία να βιντεοσκοπήσει το συμβάν γιατί αρχικά πίστευε ότι το ζευγάρι τσακωνόταν.

Ωστόσο, όταν πλησίασε, είδε τον οδηγό να έχει σπασμούς, εν συνεχεία να χάνει τις αισθήσεις του και την σύντροφό του να του κάνει τεχνητή αναπνοή για να τον επαναφέρει.

Όπως είπε ο ίδιος ο Σον Αμπερνάθι, η κοπέλα του άνδρα στην αρχή υποστήριξε ότι είναι διαβητικός και έπαθε κρίση. Απεγνωσμένα προσπάθησε να τον επαναφέρει με τεχνητή αναπνοή, αλλά μάταια και τότε παραδέχθηκε ότι πήρε υπερβολική δόση ναρκωτικών. Ο Αμπερνάθι κάλεσε αμέσως τις αρχές, ενώ το βίντεό του έγινε viral.

«Βαρέθηκα να βλέπω τέτοιες εικόνες», δήλωσε στο FOX, ενώ η κοπέλα του άνδρα που τελικά κατάφερε να μείνει στη ζωή δήλωσε: «Θεέ μου, δεν μπορώ να το πιστέψω. Με τρόμαξε. Ενιωθα πως τον έβλεπα να πεθαίνει μπροστά στα μάτια μου».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

shares