Τι να φάω όταν δεν νιώθω καλά; 5 τροφές για 5 κοινούς πόνους | okoursaros

Τι να φάω όταν δεν νιώθω καλά; 5 τροφές για 5 κοινούς πόνους

Μοιράσου το άρθρο:

[ecp code=»adsense»]

Ο Ιπποκράτης έλεγε: «Η τροφή σου ας γίνει το φάρμακό σου και το φάρμακό σου ας γίνει η τροφή σου».

Δυόμισι χιλιάδες χρόνια μετά, η σύγχρονη γνώση επιβεβαιώνει τα λεγόμενά του. Σύμφωνα με τους ειδικούς, όπως σημειώνεται σε δημοσίευμα του Reader’s Digest, κάθε πόνος έχει το γιατρικό του, το οποίο δεν είναι άλλο από μία τροφή. Ποιες τροφές είναι αυτές που θα μπορούσαν να γίνουν σύμμαχοι στην υπεράσπιση της υγείας μας;

Ο πονοκέφαλος θέλει σούπα με μπαχαρικά

Σύμφωνα με τη Cynthia Sass, συγγραφέα του βιβλίου “Slim Down Now: Shed Pounds and Inches With Pulses – The New Superfood”, η μαροκινή σούπα ή γενικότερα, κάποια η οποία έχει μπαχαρικά συμπεριλαμβανομένης της κανέλας, μπορεί να καταστείλει τον πονοκέφαλο.

soupa_koursaros

Μεταξύ άλλων, η Sass εξηγεί ότι αυτή η σούπα μάς προσφέρει μια καλή δόση πρωτεΐνης και αντι-φλεγμονόδων μπαχαρικών και μαγνησίου, τα οποία βοηθούν στη χαλάρωση των αγγείων και οδηγούν στην ανακούφιση από τους πονοκεφάλους.

 

“Αυτό το γεύμα είναι ελεύθερο από παράγοντες που είναι πιθανό να προκαλέσουν πονοκεφάλους, όπως τα γαλακτοκομικά, τα αλλαντικά, τα καρύδια και η σοκολάτα. Επιπλέον, δεν απαιτεί μάσηση, η οποία μπορεί να επιδεινώσει τον πονοκέφαλο”, λέει η ειδικός.

Ο πονόλαιμος θέλει κοτόσουπα ή σούπα λαχανικών

Η Sass εξηγεί πως ο πονόλαιμος χρειάζεται μία ζεστή σούπα -κοτόσουπα ή σούπα λαχανικών- με σκόρδο, ενώ σημειώνει πως το πράσινο τσάι με το μέλι είναι, επίσης, ένα καλό ρόφημα για τον πονόλαιμο.

kotosoupa_koursaros

Ειδικότερα, λέει: “Το σκόρδο είναι αντιφλεγμονώδες και ενισχύει το ανοσοποιητικό. Τα λαχανικά παρέχουν θρεπτικά συστατικά για την επούλωση και το μέλι έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στον πόνο του λαιμού”.

Η ναυτία θέλει μπανάνες και όχι μόνο

bananes_koursaros

Για την περίπτωση της ναυτίας, η Sass υπογραμμίζει πως οι μπανάνες, το καφέ ρύζι στον ατμό, το μήλο, και το τσάι τζίντζερ είναι οι ιδανικές τροφές για να μας κρατήσουν υγιείς και να καταπραΰνουν το πεπτικό μας σύστημα.

Η κούραση θέλει σαλάτα

Σύμφωνα με τη διατροφολόγο και προπονήτρια Emily Littlefield, η λύση, δηλαδή η επιλογή των τροφίμων απέναντι στην κούραση, εξαρτάται από την αιτία της κόπωσης. Ωστόσο, συστήνει πως μία σαλάτα με πρασινάδα, ψιλοκομμένα λαχανικά και ψητό σολομό, σε όλες τις περιπτώσεις δίνει μία ώθηση στον οργανισμό, καθώς του παρέχει βιταμίνες, μέταλλα και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, ενώ τον ενυδατώνει.

salata_koursaros

Η Littlefield, μεταξύ άλλων λέει, πως στην περίπτωση κούρασης λόγω αϋπνίας, δεν είναι καλό να πίνουμε καφέ ή κάποιο ποτό με καφεΐνη. Ειδικότερα, σημειώνει: “Μπορεί να φαίνεται αντιφατικό, αλλά η προσωρινή δόση καφεΐνης ή ένα ενεργειακό ποτό θα παρέχουν μόνο μία σύντομη και ψευδή αίσθηση ενέργειας. Συνήθως, ακολουθεί πιο έντονη κόπωση και τότε το πρόβλημα του ύπνου διαιωνίζεται”.

Οι κράμπες της έμμηνου ρύσης θέλουν τζίντζερ και πιπερόριζα

Η Sass υπογραμμίζει πως οι κράμπες κατά τη διάρκεια της έμμηνου ρύσης καταπολεμούνται με ένα ζεστό ρόφημα τζίντζερ, λίγο μέλι και λεμόνι. “Η ρίζα τζίντζερ είναι καταπραϋντική και κατευναστική και έχει χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία του στομαχόπονου για αιώνες”, σημειώνει.

piperoriza-tzintzer_koursaros

Εξάλλου, παλαιότερη σχετική έρευνα διαπίστωσε ότι η πιπερόριζα ήταν εξίσου αποτελεσματική στην ανακούφιση των πόνων από τις κράμπες, ενώ και η σωστή ενυδάτωση γενικότερα, μειώνει την ένταση ορισμένων μυών η οποία συμβάλλει στις κράμπες κατά τη διάρκεια της έμμηνου ρύσης.

via

[ecp code=»adsense300250″]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

shares